Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2011 15:40 - ДАНО!!!!
Автор: trinikapo Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1804 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 19.09.2011 16:03


       Малко ми е трудно да се притеснявам за шистов газ, магистрали, пенсии и разни и други путки майни. Докато през това време трябва да ме е страх да вървя по улицата, защото довечера на НДК(или където и да щеш) докато хиляди хора си се разхождат един от тях ще стане и ще ме удари.... Ей тъй ни в клин ни в ръкав. Утре ще мине някой друг и този път като замахнат да те ударят може да държат и нож... примерно... и хоп за едното нищо след няколко часа ще си издъхнал.

       Яд ме е не защото ме удариха, ами просто защото сме народ от лаЙна, дето сме позвлили да ни докарат до това. Още повече ме е яд, че не знам какво мога да направя за да променя това нещо. Наистина не знам....

       Винаги съм бил от хората, които са искали да останат в родната си мила държавица. Винаги съм мислил, че каквато и мизерия да се случва тук, на мен си ми харесва и си е моето място. Все още го мисля. Може би от страх, че не съм сигурен дали ще успея да се справя ако избягам. Но още повече ме е страх от това, че толкова на зле са тръгнали нещата, че скоро това ми пусто родолюбство скоро ще се изчерпа. И тогава какво ще правя... споменах вече за страха от бягството, пък и това не е решение....

       Само се надявам преди да съм се сринал тотално, да съм намерил решението на проблема...а не да полудея и най-накрая да се върна по-близко до родният ми дом, но да го гледам отсреща (раснал съм срещу психодиспансера в квартал Изток в София, по-познат като 4-ти км)


ДАНО УСПЕЯ ДА НАМЕРЯ СИЛИ И РАЗУМ ДА СЕ СПРАВЯ, ДА НЕ ЗАБРАВЯ КРАСОТИТЕ НА ТАЗИ ЗЕМЯ И ДА НЕ ЗАГУБА СМИСЪЛ ДА ЖИВЕЯ ТУК!!!



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. virtu - Привет !
19.09.2011 16:17
Надявам се , че си добре !
Тези неща са свързани : шистовият газ и нападенията .
Нарича се беззаконие и се шири по цялата татковина .
А ние трябва да застанем на пътя и да кажем : НЕ !
Всички бандити - в затвора !
Всички убийци - в затвора !
Всеки , който насилва , краде , убива - на топло.
Повярвай , насилието е повсеместно .
Но можем да се справим ! Заедно .
Патрули ли ще правим , закони ли ще се създават , но
ТРЯБВА да има съд за разбойниците !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: trinikapo
Категория: Други
Прочетен: 46444
Постинги: 9
Коментари: 5
Гласове: 18
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930